Doprava ZADARMO od 75 EUR (SK a CZ)

Návod pre leňošky

6 jednoduchých trikov, ako konečne docieliť vysnívanú postavy

box_diet2@2xPri cvičení je najdôležitejšia disciplína a tú nie každý má. Chápeme, ako veľmi je to zložité, a preto tí prinášame šesť jednoduchých trikov, pomocou ktorých schudneš a konečne docieliš vysnívanú postavy. 

 

1/ Voda je na prvom mieste

Kašli na sladené limonády a maj vždy po ruke fľašu s vodou, ktorú si cez deň priebežne doplňuj. Vypiť by si mala približne jeden a pol až dva litre denne. Podstatná je však jedna vec. Väčšie množstvo vždy vypi pred jedlom. Budeš mať potom menej hlad. 

 

2/ Pomôže pravidelný odpočinok

Pri procese chudnutia je dôležité tiež pravidelne odpočívať. Účelom totiž nie je sa strhať, ale cvičiť primerane a hodiť sa skrátka do pokoja. Keď budeš dostatok času venovať sebe a svojim obľúbeným činnostiam, zhadzovanie kíl tí pôjde ďaleko lepšie ako keď si v strese. 

 

3/ Zmena jedálnička nemusí byť drastická 

Pokiaľ práve nechceš vyhľadávať pomoc dietológa alebo iného odborníka, skús zatiaľ jednoduchú zmenu. Ráno si daj espresso miesto latte, vymeň mliečnu čokoládu za horkú a sušené ovocie za čerstvé. Nezabudni tiež, že dresing na šalát nemusí byť vždy s majonézou. 

 

4/ Aj pri prechádzke môžeš spáliť kalórie 

Drieť vo fitku ti príde ako strata času? Schudnem inak. Ak vieš, že každé ráno vyrážaš smerom ku električkovej zastávke, urob to zajtra odlišne. Vyjdi o dvadsať minút skôr a choď do zamestnania pešo. Spáliť kalórie ti pomôže aj krátka prechádzka. 

 

5/ Krabičková sa oplatí

Iste, po celom Slovenskom je dnes už veľa firiem, ktoré ti jedlo na celý deň uvarí, zabalí a dovezú. Skúsiť to ale môžeš tiež sama. Choď si do obchodu s plastovými nádobkami a pár si ich kúp. Nielen, že budeš mať dobrý pocit, že si si navarila, ale ešte ušetríš. Pripraveným jedlom na celý deň totiž zabrániš hladu, ktorý ťa predsa nesmie stretnúť, keď chceš schudnúť. 

 

6/ K večeru radšej jedlo chudobných 

Na večeru si sviečkovú alebo bravčovej pečienky radšej odpusť. Daj prednosť striedmemu jedlu. Bohato ti postačí treba zelenina, cottage syr a celozrnných chlieb. Teplé jedlo si s pokojom dávaj popoludní, ale vo večerných hodinách sa snaž krotiť.

 

Stále si nevieš rady? Navštív našu kategóriu jedálničky, radi ti pomôžeme.

 

 


Slečna, ak sa rozhodneš zdieľať produkty Pinky Protein na sociálnych sieťach, nezabudni ich označiť #pinkyprotein #doplnekstravy @pinkyprotein